Planner anual

  • Planner anual personalizat pe tipar digital indoor Epson:
    • comanda minima: 1 buc
  • Prin planner anual personalizat pe tipar offset (70x100 cm)
    • comanda minima: 300 buc
  • Dimensiuni planner: A2, A1, A0, 50x70cm, 70x100cm, 100x140cm
  • hartie:
    • hartie cretata 170 g/mp, 200 g/mp
    • polipropilena 130 g/mp (PP)
  • Finisari disponibile:
    • caserare pe suport rigid: mucava, kappa, forex
  • Design
    • print planner anual cu macheta clientului
    • poti alege unul design din sectiunea modele planner anual. Toate modelele sunt personalizabile astfel incat sa se potriveasca nevoilor tale
    • la cerere putem realiza un design special pentru tine
  • Informatii macheta / fisiere acceptate.
    In pregatirea machetei va rugam sa tineti cont de urmatoarele aspecte:
    • pentru rezultate optime fisierele pentru print planner anual pot fi trimise in urmatoarele formate: CDR (Corel), AI (Illustrator), EPS, TIFF, PDF, JPG, PSD (PhotoShop)
    • rezolutie: 150-300 dpi.
    • Spatiul de culoare: CMYK. (Fisirele ce contin culori RGB, PANTONE sau culori speciale vor fi convertite la CMYK, motiv pentru care pot aparea anumite diferente de nuante)
    • Textul: in cazul fisierelor verctoriale textul trebuie convertit la curbe sau incapsulate.
    • Bleed: 2-3 mm
  • Reduceri de pret in functie de numarul de plannere anuale comandate

Iti notezi programarile importante, in telefon, in agenda de la birou sau pe cine stie ce hartiuta si cand vrei sa-ti amintesti dai din colt in colt rascolind biroul? Daca raspunsul e da, ai nevoie de un planner! Iar ca tine sunt majoritatea partenerilor de afaceri sau a colaboratorilor, asa ca daca vei tipari, spre sfarsitul anului, unul cu logo-ul companiei si li-l vei da cadou, vor fi cat se poate de bucurosi. Iar tu vei putea spune ca ai investit intr-o reclama eficienta.

Asta pentru ca un planner anual te ajuta sa ai tot anul pe o singura coala, direct in fata ta. Poti nota pe el deplasarile lunare, targurile la care urmeaza sa participi, zilele de nastere ale colegilor ori ale membrilor familiei, perioadele de concedii sau orice alte lucruri importante. Si toate acestea sub sigla companiei tale, asezata la loc vizibil si pe nuanta care o defineste.Plannerul este de fapt un afis-calendar in care toate cele 12 luni sunt incadrate pe o singura coala de mari dimensiuni si fiecare zi este reprezentata printr-o "casuta" ceea ce permite notarea cu pixul sau markerul.

Dimensiunile planner-ului nu sunt limitate, insa cele mai uzuale pornesc de la planner A0, A1, 50x70 cm, 70x100 cm, 100x140 cm. Aceste “orare anuale” se aleg in functie de nevoile tale sau ale celor la care vor ajunge, iar foarte important este ca in alegerea graficii lor sa tii cont de faptul ca vor contine oricum multe notite, deci designul trebuie sa fie aerisit.

Pentru cantitati mai mari de 300 de bucati putem realiza si plannere pe tipar offset, format maxim 70x100cm, ceea ce garanteaza reduceri substantiale de preturi in aceleasi conditii de calitate.

Logo-ul si cateva date de contact ale firmei sunt suficiente in partea de sus a plannerului anual. Oricum, personalizarea se realizeaza dupa cerintele clientului. Putem folosi un sablon existent pe care il personalizam conform specificatilor furnizate de tine sau putem realiza un design special pentru compania ta.

Tiparim planner anual de perete pe hartie cretata 150-190 g/mp, polipropilena sau vinyl.

In cazul in care plannerul urmeaza sa fie utilizat intr-un birou este suficienta tiparirea pe hartie 150-190 g/mp. Daca il amplasati intr-un spatiu de productie va recomandam sa alegeti un planner printat pe vinyl deoarece acest material este foarte rezistent la factori mecanici dar si umiditate. In cazul in care doriti un aspect premium va propunem print planner anual pe polipropilena ceea ce asigura printuri in conditii de calitate ridicata si rezistenta indelungata in timp.

Consultantii nostri va stau cu placere la dispozitie pentru:

  • preluare comenzi
  • oferte de pret personalizate
  • detalii in legatura cu promotiile in desfasurare
  • detalii suplimentare in legatura cu produsele prezentate in cadrul website-ului
  1. Telefonic la 031 432 91 68
    Ne puteti contacta telefonic la  031 432 91 68 pentru a stabilii toate detaliile referitoare la comanda dvs.
  2. e-mail la office@icopy.ro
    Ne puteti contacta prin e-mail la office@icopy.ro. Un consultant iCopy va reveni catre dvs. pentru confirmarea detaliilor comenzii.
  3. Sediu: va asteptam la sediul nostru din Str. Agricultori nr. 150, sector 3, 030343, Bucuresti
  1. Plata in numerar sau cu cardul
    In cazul in care ridicati comanda de la sediul nostru puteti sa achitati in numerar sau cu cardul.
  2. Ramburs la livrare
    Plata se face direct agentului care face livrarea.
  3. Ordin de plata
    Plata cu ordin de plata se face pe baza facturii proforme.
  4. Ordin de plata la termen
    Plata la termen (5-30 zile) este valabila doar pentru clientii ce au semnat un contract de prestari servicii.
  1. Ridicare comanda de la sediul iCopy
    Printurile comandate pot fi ridicate de la sediul nostru din Str. Cezar Bolliac nr. 8, Bucuresti, sector 3.
  2. Livrare in Bucuresti
    Livrarea se face GRATUIT in Bucuresti pentru comenzi ce depasesc valoarea de 300 LEI. Pentru comenzi cu valoare mai mica de 300 lei este perceputa o taxa de livrare de 20 LEI +TVA.
  3. Livrare in toata tara prin curier rapid
    Comenzile pot fi expediate in toata tara prin curier rapid, costul livrarii fiind achitat de client.